Thursday, June 4, 2009

sbb makcik LEBIH menawan...

suatu hari di bilik pengambilan darah di hospital..
setelah puas memerhatikan keadaan sekeliling,
makcik di sebelah kanan telah menarik perhatian aku utk diajak bersembang..
jeng jeng jeng....adegan pun bermula...


Aku : erm..kenape makcik kne amek darah?

Makcik 1 : sbb dia nak uji darah makcik..dia berminat kot..

Aku : pulakk dahh..kenape dia nak minat darah makcik?

Makcik 1 : sbb makcik menawan..

(blurpp~ aku terpaku seketika..makcik tersebut tersenyum kegirangan)
aku pun memulakan idea jahat aku..ohh maen kasar ehh..aku usha plak makcik seblah kiri aku..

Aku : ehehe..kenape makcik kne amek darah?

Makcik 2 : ntah la nak..doktor suruh makcik dtg..

Aku : kenape doktor suruh makcik dtg..bukan anak makcik ke?

Makcik 2 : makcik yg sakit nak..penyakit tu suke pulak dtg kat makcik ni haa

Aku : ohh..jahat penyakit tu ekk..sbb ape dia dtg kat makcik?

Makcik 2 : sbb makcik lebih menawan..(smbil menoleh kat makcik seblah kanan aku tuhh..)



2 comments: