Monday, July 6, 2009

Dosa @ Kebaikan ??

Venue : Lab Komputer PPKAS, UniMAP
Date : July 7, 2009
Time : 2.15pm
Reason: Wastewater Engineering Class
Lecturer : Miss MAB
lalala..hepinyer..nak tau nape? sbb aku leh on9 time nie!! wakaka..skrg ni tgh ade clas miss MAB..subjeknyer seperti yg tertera di atas..dia mmg seorg yg strict la n kuat merayau dlm clas nie..suara pun kuat ade khelaassss..!! mmg dedicate la miss nie..tapi nak dijadikan cerita, dgn menggunakan kebijaksanaan serta kemahiran aku n kwn2, kami brjaya gak on9 dr stat clas smpai la hbs satg kul 3 nie..huahuaa..sian kat miss tu..tp kami ada sebab trsendiri..nak tau ape? betul ni nak tau?? ok2 sat ekk..betul ke? x nyesal? ok mcm ni sebabnyer..betul2 nak tau ekk..wakaka..hangin nmpk?? okla..mcmni ceritenye pengembaraan geng upin ipin 4 sekawan..

dianggotai oleh adi,olie,cekmat,kimi..kami duk di barisan blkg skali dlm lab komp neh..

agenda on9 semasa class-

adi : daftar subjek wajib + portal
olie: layan tagged + blog
cekmat: daftar subjek wajib + travian
kimi: layan manga on9


adakah ini suatu DOSA atau KEBAIKAN??
dosa akibat tidak menumpukan perhatian di dalam clas n menyusahkn lecturer?
kebaikan dek kerana ingin menjadi insan yg celik IT? tau asal usul henternet??
kebaikan kerana dpt menjadi manusia yg tau menggunakan teknologi dan lain2..lebih byk kebaikan dr dosa nmpaknyer..(sebab tu on9 dlm clas..wakaka)

jawapannyer... : LU PIKIR LA SENDIRIIII!!!! muahahaa.... :p

jgn marah haaa..hihihi...kk..nak layan tagged sat..lalalaaaa~~ (sambil jeling2 manja kat fadzlie yg dr td dok usha) pheww~~

7 comments:

  1. curse curse org yg menyalahgunakan harta benda...xde nye celik2 it ni,....ngade...buntot besarrrrrrrr,...arghhhhhhhhhhhhhhh....curse curse

    ReplyDelete
  2. sape miss miss MAB tuh wey?!

    ReplyDelete
  3. tu bukan celik IT wei, tu namanya mencuri..org da bg ilmu,ko curi on9 plak..aku ckp kat lecturer..

    ReplyDelete
  4. aku setuju,xde maknenye celik it buta hati, fyi comp2 kt lab skang di pantau..dia tau ko bukak web apa..

    ReplyDelete
  5. HHAHA.. PATOT LA KHUSYUK SAMPAI KENA JAWAP.. HAHAHAHA.... XPE2.. AKU PAHAM.. AKU KAN CAYANG HANG.. HAHHAA...

    ReplyDelete
  6. to xing : lu pk la sendiriikkk!! wakaka

    to shaza: alamakk..kantoi le aku bukak web XXL..lalala~

    to wanie: cayang hang gak! h0h0h0..

    ReplyDelete