Monday, May 18, 2009

DonDaNg lahh SAyaNg oiii...

Shisawamidaa.. (asal sedap bunyi jek) wakaka..
ermm..kat bwh ni ade la bbrpa gmbr waktu pgrm belia tuu..aku masuk Pertandingan Dondang Sayang Belia Kebangsaan..no 3 okeyh..huhuu..alhamdulillahh..aku pun x expect menang sbb last minute penyertaan..sehari seblm brtanding bru dpt tau..so training pun sehari sblm la kan.ahaha..ape2 pun thanks to Mr Ramli a.k.a musician RTM Melaka utk training siang malam..nek bengkak kotak suara aku..nseb bek x lebam..wakaka..byk gak la nasihat n tunjuk ajar yg aku dpt..latihan vokal dll..also thanks to my ehem2, Saidatul..ape2 pun brsyukur sgt2 sbb menang..terkezut gak masa tu bila diumumkan menang..latihan sehari je kan..kami pun ehem2 ape..eheheee...asal cuti sem je ni le yg aku slalu wat..melalak je mana2 event..
*p/s: gewe klate dio comei2 belako..wakaka..
beginning of performance (tetibe lak rasa nak speakung)
pakaian & aksesori yg ada pada aku sumenyeh disponsor kecuali songkok! sebab tu sume mcm kembang..wakaka.. =p~
cun x awek aku? sweet kan bila couple duet sama2 dlm prtandingan..ehehe...143morethanyesterday~ (mcm pengantin kan kita?) =p
ade gak gmbr masa aku jd penyelaras prtandingan mewarna masa belia negara tu..dah pkck aku suh jd..aku hambek jelaa...pedulikkkkkkkk(hidir2)..
ade 4 kateori :tabika,sek ren:sek men:belia..ramai adik2 cute + cantek ade..
mak bapak org pun x kurang hebatnyehhh..(sambil menyelam cuci mata okeyhh)
weekend ni aku ade show utk karnival gegauuu melaka..jom le reramai..so see u there!!!

haa..ni plak masa jd penyelaras prtndngan mewarna 2 ari lps aku mng nyanyi..thanks kat bdk kym n pakcik ni sbb byk tlg (dah lupe nama) huhuu

ni plak volunteer dr rakan muda..thanks la yekk..lgsung x tau nama..wakaka!! bahasa diri abg ngn adik jer..wee~

ni tgk futsal lps 2..anak buah aku main..papazul dia bile lagi?? pedulikkkkkkkkk..wakaka

yg ni tgh tgk clash of the band malam tu..besh2..hihihii

hok ni plak time festival nasyid belia kebangsaan..ni team unimap wakil perlis..hidup unimap!! dr perlis ke melaka..hidup Dato NC!! weehuu~

No comments:

Post a Comment